1. Αλλαγή Προϊόντος

Έχετε το δικαίωμα της αλλαγής ενός ή περισσότερων προϊόντων της παραγγελίας σας, με κάποιο άλλο προϊόν που είναι διαθέσιμο στο κατάστημα μας και είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Εάν το νέο προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε είναι μεγαλύτερης χρηματικής αξίας, οφείλετε να μας καταβάλετε την χρηματική διαφορά. Αντίθετα, στην περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε κάποιο προϊόν με κάποιο άλλο χαμηλότερης αξίας, δεν είναι δυνατή η επιστροφή του υπολοίπου της χρηματικής διαφοράς.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την αλλαγή ενός προϊόντος είναι ότι πρέπει να επιστραφεί μέσα σε δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες και να παραληφθεί από το κατάστημα μας στην αρχική του κατάσταση (συσκευασιά, ταμπελάκι τιμών, προστατευτικό εσωτερικό κάλυμμα, αντίγραφο τιμολογίου ή απόδειξης λιανικών συναλλαγών). Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλαμβάνουμε δεν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (πλύσιμο, φθορές κτλ) ΔΕΝ είναι δυνατή η αλλαγή του.

Για λόγους υγιεινής ΔΕΝ γίνονται αλλαγές σε προϊόντα από συγκεκριμένες κατηγορίες :

α) Γυναικεία και Ανδρικά Εσώρουχα (Σλίπ, Σουτιέν, Μπόξερ)

β) Γυναικεία και Ανδρικά Μαγιό

γ) Καλσόν και Κάλτσες

Για την αλλαγή ενός προϊόντος μπορείτε να μας καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο 210 3008577 - 694 26 26 876 ή να μας στείλετε email στο desir.gr@yahoo.com με θέμα ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ και Αρ. Παρ. …, αναγράφοντας την ημερομηνία παραγγελίας και τον κωδικό προϊόντος και αναφέροντας τα προσωπικά σας στοιχεία. Στη συνέχεια μας αποστέλλεται με δική σας χρέωση (ΕΛΤΑ, Courrier) το προϊόν που επιθυμείτε να αλλάξετε. Με την παραλαβή και επιβεβαίωση της κατάστασης του προϊόντος, σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν που επιθυμείται, με δική μας χρέωση. Ο μέσος χρόνος της αλλαγής κυμαίνεται από 3 – 8 εργάσιμες ημέρες.

2. Επιστροφή Προιόντος

α) Με χρέωση του πελάτη

Σύμφωνα με το άρθρο 4 Παρ. το Ν2251/1994, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε τον λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεστε με το άμεσο κόστος επιστροφής, αποστολής των προϊόντων. Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, το προϊόν μαζί με την συσκευασία του και τα καρτελάκια σήμανσης (barcode) θα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση και όχι σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής τους. Ο πελάτης θα πρέπει να συμπληρώσει και να αποστείλει στο Desir.gr το σχετικό έντυπο που επισυνάπτετε στην απόδειξη λιανικής πώλησης που θα παραλάβει μαζί με τα προϊόντα εντός της ως άνω προθεσμίας. 

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχεί στα προϊόντα που παρήγγειλε ο πελάτης, θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που το Desir.gr θα παραλάβει τα επιστραφέντα προϊόντα. Η επιστροφή γίνεται με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη, τον οποίο θα γνωστοποιήσει στο desir.gr@yahoo.com.

β) Με χρέωση του καταστήματος μας

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα με χρέωση του Desir.gr, στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1. Εάν με υπαιτιότητα του Desir.gr  πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα (λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λπ.). Στην περίπτωση που πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, ο πελάτης δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα για αγορά άλλου προϊόντος ή προϊόντων ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας του πελάτη.

2. Εάν με υπαιτιότητα του Desir.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής ποιότητας (καταστράφηκαν κατά τη μεταφορά, ελαττωματικά με κακή συσκευασία κ.λπ.). Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος και να επικοινωνήσει με το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε περίπτωση που ο πελάτης αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν, το Desir.gr δεν θα δεχτεί την όποια επιστροφή και συνεπώς δεν θα προβεί σε αντικατάσταση. Επιπλέον, σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει το προϊόν τότε, δε θα του σταλεί νέο προϊόν και θα πρέπει ο πελάτης να προβεί σε νέα παραγγελία ή αγορά. Το προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται στην κατάσταση που παραδόθηκε, μαζί με την συσκευασία του και τα καρτελάκια σήμανσης (barcode) θα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση και όχι σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής τους.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για επιστροφή προϊόντων θα πρέπει πρώτα να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210 3008577 - 694 26 26 876 ή στο desir.gr@yahoo.com, αναφέροντας τα στοιχεία της παραγγελίας, το ονοματεπώνυμο σας καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Επίσης, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής, και στις δύο περιπτώσεις, δεν δύναται να ξεπερνά τις πέντε (5) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.

3. Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο στα αρχικά στάδια της επεξεργασίας και της συγκέντρωσης των προιόντων.Εάν η παραγγελία σας φτάσει στο στάδιο της ολοκλήρωσης - πληρωμής τότε ΔΕΝ μπορεί να ακυρωθεί.

Για την ακύρωση μίας παραγγελίας απαιτείται η ενημέρωση μας με e-mail στο desir.gr@yahoo.com, με τίτλο ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ Αρ. Παρ.  …, αναγράφοντας την ημερομηνία παραγγελίας και τον κωδικό προϊόντος και αναφέροντας τα προσωπικά σας στοιχεία. Ακύρωση μπορεί να γίνει και με τηλεφωνική αναγγελία στο 210 3008577 - 694 26 26 876.